2009. november 22., vasárnap

Felvétel, lóhátról

Máma a pálya három pontján gumiabroncsokat helyeztem el. Az első helyen kb. 1 méter magas (4 db gumi) , második helyen kb. 80 cm (3 gumi), harmadik helyen kb. 20 cm magas (1 gumi) volt elhelyezve. Lóhátról fölvettem a gumit átvittem a másik helyre stb. Játszottam. 2 gumi volt a határ, de azt már nem vettem föl. 1-2 alkalommal ügetés is volt a csúszós, sáros pályán.
Semmi extra dolgot nem használtam. Lehajoláskor térdem az első nyeregkápának, sarkam a hátsó nyeregkápának feszült, mint a nomádoknál...Buskasi/köböre/kokpar...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...