2010. június 16., szerda

Vissza az iskolába

Régen rengeteget lovagoltam a Bükkben. Ott tanultam meg igazán lovagolni, ott készültem fel a mongol lovas expedícióra. Úgy volt tegnap, ismét kimegyek az erdőbe, de sűrűre sikeredett a nap. Így csak a tanya körül tudtam egy nagy kört megtenni. Emlékezetes marad ez a ki lovaglás. Épp ügetésben haladtam amikor láttam, hogy előttem van egy faág. Összehúztam magam, gondolván ennyire elég. Hát nem, bevágtam a fejem. Utána 2-2,5 méteres gazban lovagoltam- az is izgalmas. Utána a kis patakon akartam átugratni a lovat de ő nem akart átmenni. Amikor viszont megjelent három motoros akkorát ugrott, hogy az első kápától kaptam egy hasast. Kis ideig levegőt is alig kaptam- a nyoma bő fél óra múlva is látszott :). (Pedig rengeteg motor, autó, quad ment már el mellettünk). Volt még időm ezért a lovas íjász pályára mentem ahol Áron volt. Szóba került a lasszózás. Megmutattam neki a mongol technikát. Ezután mondja én így szoktam és kaptam egy nyakast a lasszójától...:)

1 megjegyzés:

  1. Igen,azt mi is láttuk,hogy valóban nem fértél el az ág alatt...Ennek legalább nem marad nyoma, nem úgy,mint az én motoros kalandomnak....

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...