2010. július 13., kedd

Természet, lovasíjászat

Tegnap itt-ott már aratták a búzát. Az az illat összehasonlíthatatlan mással...Aztán naplemente után jól lehetett érezni a napraforgó táblák illatát. A fasorokban pedig tücskök ciripeltek :)...
Tegnap 14-15 futamot lovasíjásztam. Igen sokat kivett belőlem. 9 vesszőt fogtam az íjhoz. Pár futamban 6 vessző ment ki, a legtöbben 7 vessző. 1-2 vesszőm ment el nagyon a 14-15 futam alatt, azok is meglettek. A lovasíjászat után majd másfél liter vizet ittam meg, azonnal. Most a reggeli ébredés nem volt olyan halál. Viszont ma nem lesz húzódzkodás- próbáltam de hagyjuk- se talajíjászat se ICIC... csak délután 10 futam lovasíjászat. Holnap meg pihenő nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...