2010. július 10., szombat

Tiszaújvárosi kezdő csoport

Ma ért véget Tiszaújvárosban a kezdő csoport. Lesz fénykép-kedden.
Pár vélemény a csoport tagjaitól:
Nánási Nikolett:
"... Nagyon jó volt a kezdő kurzus, nagyon sok mindent megtanultam és nagyon szerettem járni, a társaság is szuper volt. Sok hasznos dolgot tudtam elsajátítani az edzéseken, mivel én is sportoló és versenyző vagyok és nekem nagyon jól jöttek ezek a mozgások... Összefoglalva a véleményem nagyon jó és nem bántam meg, hogy elkezdtem járni..."
Dr. Görömbei Róbert:
"A 3 hónapos alapkurzus elvégzését követően úgy gondolom, hogy számomra hasznos volt a tanfolyamon való részvétel. Az edzéseket megelőzően történt beszélgetés alkalmával meghatározott célt sikerült elérnem. A rendszeres mozgásnak köszönhetően 4 kg-al lettem könnyebb és úgy érzem az állóképességem is jelentős javuláson ment keresztül.
A hagyományos súlyzós edzések kapcsán is érezhető a változás, ugyanis az általam végzett gyakorlatokat vagy nagyobb súllyal, vagy nagyobb ismétlésszámmal tudom végrehajtani..."
Dr. Kiss Gábor:
"Érezhető erőnövekedés. Maximálisan elkötelezett lettem az RKC iránt! Köszi Attila!"
Dr. Molnár Tibor Tamás:
"Korában sohasem volt kapcsolatom semmilyen súlyzós sporttal. Így nagy bátorság kellett, hogy eljöjjek, amiben persze közrejátszott +10 kg súlyfeleslegem is. Nem bántam meg, hogy eljöttem, a súlyfelesleg eltűnt és sokkal jobban érzem magam..."
Szabó Zoltán:
"Több évtizede rendszeresen sportolok. Versenyeztem, manapság hobbyból, illetve egészségem fenntartása, fizikumom fejlesztése érdekében mozgok rendszeresen. Edzéseim eddig erőemelő, testépítő gyakorlatokra épültek aerob mozgásokkal (úszás, futás) kiegészítve.
A kettlebell olyan új ismereteket és "élményeket" nyújtott számomra amelyek alapján azt mondom, hogy nincs még egy olyan "súlyzós" mozgásforma, sport amely vetekedhet vele..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...