2010. szeptember 25., szombat

Erdei ajándék

Ma lovaglás közben úgy döntöttem gombászni fogok. Gusztáv tempója épp optimális erre, nyugodtan tudtam figyelni a gombákra. Egy gond volt nem tudtam melyik az ehető. Csupán úgy hallottam ami fán nő az mind ehető. Így elmentem arra a helyre ahol kettő nyár óta kivágott fák hevernek. Amikor letértem az ösvényről olyan igazi ősies érzés volt az erdőben lovagolni. Találtam is fán növő gombákat. Szedtem kettő nagy maréknyit- többnek nem volt hely. Itthon meg lett nézetve gombavizsgálóval. Azt mondta a fán növő gomba még hosszú főzés után is túl kemény. Nem ajánlja elfogyasztásra- meghagyom Bear Grillsnek :). Legalább így jobban telt a lovaglás. Lassan csipkebogyót és majd kökényt is szedek. (Nagyobb sikerrel :)).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...