2010. szeptember 21., kedd

Gyönyörű őszi időben lovaglás

Kedden írom e sorokat.
Bár tegnap beteg voltam,kicsit lázas is azért elmentem lovagolni. Nagyon szép idő volt-mintha tavasz lett volna. Milyen lenne már ha ilyenkor nem vágtáznék réteken, mezőkön. Gusztáv -bármennyire is jóban vagyunk, csak ló- érezte, hogy beteg vagyok így nehéz volt vágtázásra bírni. Természetesen lett nem kevés vágta :). Úgy döntöttem most nem a nádason megyek keresztül -ez nem a kis tónál van- hanem a mellette lévő ígéretes kis szűk ösvényen. Hááát az az ösvény rosszabb volt. Majd le téptek az indák, gallyak a lóról. Azért csak átmentünk. Máskor marad a nádas -még az is jobb ennél az ösvénynél.
Utána oktattam. Akkor már szinte semmi bajom nem volt. A hengerezést egyenlőre mellőzöm. Ma jerk lesz kettlebellnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...