2010. szeptember 28., kedd

Kedd

Lovagolni ma sem volt kedvem azért nagy nehezen csak elmentem a kis tóig -20-30 perc lovaglás. Íjat holnap talán fogok a kezembe. Noh majd elmúlik meg így se állok meg és ez a lényeg -legalább is Konfucius szerint.
Mondták Á. levitte a nagy gyalogos célt lóháton. A tanyára bevezető utat "kijavították". Most már kettő út vezet egymás mellett. Egyik magasabban. A másik lentebb a tanyára. Valamivel jobb.
Ma kipróbáltam Sci tech whey protein professional-t. Azt kell tudni én pohárba beleteszem a táplálékkiegészítőt -persze előtte precízen kimérem- aztán rá víz majd kanállal összekeverem. A twinlab fehérjepor rögtön feloldódik. A sci technél akárhogy kavartam nem oldódott fel teljesen. De az íze fenomenális volt. Ez volt az egyik amit kipróbáltam volna. Így nekem kilőve.

Úgy látom lovaglásban kettő fő szint van. Az első szinten kondícionálja magát a lovas illetve lovát stb.. A második szinten a lovas lóhátról másra figyel-szinte teljesen elfelejti magát és lovát. Az elit szint szerintem a kettő együtt.
Régen a legjobb lovas katonák a pásztorok közül kerültek ki. Nemhiába.

2 megjegyzés:

  1. A proteint próbáld meg shaker-ben felrázni. A Scitec cuccok folyton ráragadnak a kanálra és úgy kell "lerágcsálni" róla. :)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...