2010. szeptember 26., vasárnap

Lovasíjász verseny

Úgy volt ma hajnal 5 kor még felhívom x-et meg lesz e tartva a verseny- eső.
Álmomban elmaradt a verseny de azon nyomban ébresztett az óra 5 felé járt az idő. Felhívom x-et -remélve nem kell menni- mondja menjek-ennyit az álmokról :). Noh amíg felöltöztem, levettem a szekrényről az íjat és a nyílvesszőt meg a GPS t plusz kentem egy vajas szendvicset eltelt 30 perc. További tíz perc alatt kiálltam. 6 felé pedig elindultam. Bár itt ott esett én mentem nem akartam visszafordulni :). Úgy 7:30 felé jutott eszembe, útközben, nem kérdeztem meg mikor kezdődik a verseny :)-szóval mongolosra vettem a dolgot. Megérkeztem Debrecenbe, esett. Készülődés. Aztán elállt az eső és elkezdődött a verseny. Nagyon jó annak a pályának a főldje, semmi gond nem volt. Első körben mentem. Eredmény felejtős, hagyjuk. De kiötlöttem mit fogok használni a húzásomra-hajlamos vagyok rövidet húzni. Második körben menők utolsó futamainál leszakadt az ég. Utolsó körben lévők végig szakadó esőben mentek. Ezért se akarok eredményt írni nem azonos feltételek voltak.
Volt bukás lóval együtt- rálépett a pálya padkájára a ló. Sem ló sem lovas nem sérült.
A legnagyobb mondat nekem: Tegnap vízipipáztunk de víz helyett vodka volt benne. :)))
Ha valamikor visszatérek a Kassai lovasíjász szervezetbe a debreceni törzshöz fogok csatlakozni. Még az is lehet jövőre ellátogatok hozzájuk.
Sully Erna-Sinner's Prayer
Tamás Gábor Vándor (Szövege kicsit megfogott-valaki nem akarja metálba átteni?:). Rögtön Reményik Katonadal verse jutott eszembe.)
A miskolci pályánk sokkalta több idő míg felszárad. Valószínűleg ebben az évben már nem fogok tudni lovasíjászni, majd csak jövő áprilisban. Ahogy az idő engedi. Kemény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...