2011. március 21., hétfő

Hétfő

Ajánlom olvasásra ezt a könyvet. Érdemes a szerző honlapján is nézelődni. Érdekes a sav-bázis egyensúlyról szóló cikk. Ezt állítólag az EIS géppel lehet megállapítani... Kíváncsi vagyok ha minden patent nálam csak a májam túl lúgos azt, hogy savasítaná.... Lehet rosszul gondolom. ...
A katonai kinyomásommal nagyon elégedetlen vagyok. Elég lassan fejlődik -gondolhatod ha nekem lassú, milyen lassú lehet :). A legújabb lépésként súlyzótárcsákat fogok a KB-re kötni és Robert Roman nyomás programját fogom követni. Más területeken "simán" megy a 8 kg-os ugrás.
Tapasztalatból tudom nekem gyakorlatonként heti 3 gyakorlás kell. Maradok ennél a rendszernél a későbbiekben is.
Eszter tanítványom találta ezt. Indian clubs a Simpsonban.

A mai gyakorlás 2x15 clean and jerk 2x24 kg-al. Nem nagy eredmény. Sorozaton belül 3 részletben teljesítettem :(. Viszont a hüvelykujjam jól van- olyan 90 %-os most. Íjászat még jó pár napig nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...