2011. április 4., hétfő

Hétfő

Még pénteken amikor a régi bányán lovagoltam át az új bánya őre ránk küldte a kutyákat. Gusztáv eléggé menekülni akart így a göröngyös domboldalon fel vágtáztunk/ügettünk- akácbokrok között is. Megyek máskor is oda. feldobja az unalmas körözéseimet.

Ma szállítás közben elakadtam az építkezési területen. Hiába tolták az autót és húzták másik kocsival meg se moccant. Így a 60 kg-os műkő tömböket kézzel kellett lepakolni -volt kb 16 darab és 3-an voltunk rá. (A hétvégén is volt fizikai munka nekem így különösen jól esett :).) Lepakolás után is csak nagy nehezen jött ki -felakadt az alváz de szerencsére nem sérült meg.
Ezt figyelembe véve ma katonai kinyomás, húzódzkodás és függeszkedve lábemelés van. (SMR system, ICIC, FMS alap.)
69 évesen világrekord...

Utólag: Most kaptam a hírt a kormány visszavonta az erdőben lovaglás tilalmáról szóló törvényt... (igazából nem tilalom volt de mégis az....) Haj de örülök. Huj huj hajrá! (Mondjuk eddig is mentem de nem úgy meg csöppet bujkálva hehe. Túlélni mindent! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...