2011. április 26., kedd

Kedd

Az előző posztban írt kettő ellőtt vessző lehet nem "sok" de nekem ezek már az utolsó cseppek abban a pohárban. (Arra is gondoltam ez év az utolsó amikor lovasíjászok.) Azt álmodtam azt a kettő vesszőt nem találhatom meg. Akkor szolgáljon épülésemre. Mindenesetre még megfontoltabb leszek íjászat közben. Ma megyek a tanyára meglátjuk meg van-e.
Tegnap íjász világrekordokat keresgéltem a neten. A találatok között kihozta a 24 óra szántás világrekordját. Ezt meglehetne csinálni lóval és ekével. :)

A hosszú hétvégén az elmúlt 3-4 évhez képest sokat íjásztam talajon. Emellett volt még 32 kg-al swing -a belső combom úgy feszült közben, hogy ihaj de aztán elmúlt- és 24 kg-al katonai kinyomások. Ma délután lovasíjászat.
Úgy döntöttem nyár közepén megpróbálok 1000 snatchet egy kézcserével és 16 kg-al. :) Nemsokára pedig 500 snatchet fogok megpróbálni dupla 16 kg-al. Fincsi lesz már most érzem. Valamint vízben kellene nyomni egy snatch tesztet, mondjuk 5 perceset... Csak ott nem annyira akarok snatchelni....
Snatch 48 kg-al (Nem tőlem :)) Ez is szép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...