2011. május 18., szerda

Szerda

Tegnap muscle up rávezetőt próbáltam. Este ismét nekiveselkedtem, a rávezetőnek. Akkor már elég jól ment. Délután lovasíjászat volt. A nemrég leesett eső miatt féltem nem lesz jó a pálya. Megnyugodtam amikor láttam, lovasíjászatra alkalmas. Még jól is jött ez a kis eső. Nem porzott. Gusztáv gyönyörűen teljesít. Amilyen stabilan megy ő minden futamban olyan stabilan akarok én is lovasíjászni. Este megvolt az első találkozásom a 13 kg-os buzogánnyal. Első reakció: "Hú ez nehéz!" (Nagyon nehéz.) Azért megpróbáltam egy shield castot. Rögtön fordultam is ki alóla és fogtam rá másik kézzel - aha persze meg ahogy Bajzáth Attila elképzeli... Ez odébb van. A cél 2x13 kg-os buzogánnyal 100 shield cast egyben :))). Meglesz. Egyenlőre a cél kettőt felvenni tartóba. Majd ha ez stabilan megy lépek tovább. Itt egy gyönyörű videó a clubbell használatról.
Ma alkar izomlázzal ébredtem. A mai jácci 2x16 kg-al katonai kinyomások voltak. Meg újfent számolatlanul végeztem TGU magas hídakat 24 kg-al-1 ismétlésenként van csere ilyenkor de a cserék számát nem figyelem. Aztán zárásként indian clubbell volt-1-es és 2-es gyakorlat, szintén nem számoltam. Csak amennyit jónak éreztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...