2011. június 25., szombat

Köszönöm....

5 perc alatt 60 swing 2x40 kg-al. 10 percet terveztem de jobbnak láttam megállni 5 percnél. (Azért számoljátok már meg ti is.)
Ghymes - A pénz szaga

Tegnap a 32-vel csináltam egy csúnya bottom up push presset. Nem adtam meg magamnak, töröltem a videót. A BUP-ot szabtam feltételnek 40 kg-al való snatchez. Nagyon várom már!
Jövőhéten remélhetőleg megjön az 50 literes söröshordóm. A klasszikus mondaton elindulva, teliteszem murvával, hogy murva nehéz legyen. Jómagam csak homokot fogok beletenni.... T rudat végül is nem készítettek hanem majd összekötözök több KB-t. Már kiötlöttem a módját. Aztán csak a kötelet kell fognom swingelés közben. Nagy könnyebbség lesz.

6 megjegyzés:

  1. 2*40 kg swing!
    Komoly!Főleg ilyen kis testsúllyal mint a tied!
    Gratulálok!
    Egyébként mennyi vagy most?

    VálaszTörlés
  2. Nemsemmi ez 4 belles móka. Uramisten.
    Respect!

    VálaszTörlés
  3. Wow! 2x40 is durva, de ez az "egy kézben összefogott 16+24" ad a fogás-erőnek, alkarnak rendesen. Nem is értem, hogy oldod meg, nincs nagy medvemancsod. Gratulálok!
    A murvás poén naggyon jóóó! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!
    Laci! Lóval vagy anélkül? Olyan 58-59 kg vagyok... ló nélkül.
    Eszter!
    Erős emberektől (strongman) -is- hallani ilyen jó mondatokat. Mint például egyszerű vagy, mint a barlangrajz / nem a patikában vagy, hogy grammoz a súlyokkal.

    VálaszTörlés
  5. Gratula! Ezek azért durva dolgok!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...