2011. szeptember 3., szombat

Jobb idők előszele

Ez a cikk nagyon jól leírja az élethelyzetemet-kérlek Freelander kommentjét is olvasd el . Most én is ebben vagyok kis különbséggel. Senkinél nem várom jobban a meló végét. Reggel mindig leellenőrzöm nálam van e az óra. Ez alapvető a túléléshez. Pedig a főnök fia vagyok. Nem írok erről többet. Ma holnap véget ér. Az elkövetkező hétköznapokban úgy néz ki 2-3 napot már Miskolcon fogok lakni... Igaz a tanyán spártai körülmények között de boldogan és "meló" nélkül. Pár napja munka végezte után azt mondtam öntudatlanul: Most jön az ÉLET! (Lovasíjászat, kettlebell edzés és oktatás.)
Bikini: Mennyország felé
(Zene: Csak én nem tévedtem el csupán egy ideiglenes állomás...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...