2011. október 28., péntek

Csemegézés, edzések

Oroszország
Tekintetes Kultúrmérnöki Hivatal!
Anatómia 3 D-ben. (Köszönöm Eszter.)

Nagyon jól esik a lovaglás. A bányarészen mindig átvágtázok. Eddig az őr nem engedte ránk a kutyáit. Mög kellene tanulni a karikás ostor használatát. A nádas nagyobbnak tűnik, a mellette lévő fák terebélyesebbnek. Azért csak átevickélünk rajta. Már három ösvényt megpróbáltam. Az egyiken a lovam ijedt meg cseppet, a másikon én. A harmadikon mindketten.
Hagyomány őrzők írták milyen szép az ősz. Mondom be szép is ilyenkor egész nap kinn lenni lúhátun. Nem akar valaki támogatni, hogy kinn lehessek egész nap. Erre ők. Mit ittam, adjak belőle, egy egy akácrúd a kezembe és azon támaszkodva tudok lovagolni.
Edzések jól mennek. Tegnap kis időre megálltam egy kézen, falnál. Nem célom, nem is készültem rá. Katonai kinyomásról szól most a programom. Csak ha hajnalban erre ébredek mondom akkor megpróbálom a tanítványok előtt-közösségben jobb. (Bevillanás edzés.) Nem "nagy" dolog. Csak meg kell találni az egyensúlyt.

2 megjegyzés:

  1. 1. Nagyon szívesen!
    2. Van már karikás ostorod?
    3. Azt a falnál egykézen állást többen is láttuk, tanúsítjuk.

    VálaszTörlés
  2. Karikás ostorom még nincs. Egyszer már próbáltam. Úgy pofán vágtam vele magam hogy egy percig csillagot számoltam. Azóta se fogtam kezembe. Ha úgy lesz, Guszilót is hozzá kell szoktatni.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...