2011. október 14., péntek

Lovasíjászat

Elgémberedett ujjak.
6/2
6/3
6/4
A Nap előbújt a felhők közül. Gyönyörű színek, fények! A pálya eleje azonban árnyékban maradt. Árnyékből a fénybe tartottam.
6/6
Kis szünet. Aztán ismét felültem. A show -gyakorlás- megy tovább, szakadatlanul.
A következő 4 futamból három 6/6, egy pedig 6/5 (bár lehet az az egy is pontos helyen volt). A 6 vesszőmet 3 féle típusból tettem össze. Ha valaki azt meséli nekem így is lehet 6/6-ot lőni egyszerűen kinevettem volna.
A ló stabil, szinte elpusztíthatatlan állóképessége nagy mértékben ösztönöz és új magaslatokba repít.
Még többet szeretnék gyakorolni!
Halálban születek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...