2011. október 12., szerda

Októberi lovasíjászat sapkában

Tegnap 4-en voltunk a pályánál. Ketten lovasíjásztunk. Nagyon jó hangulat uralkodott. Rendkívül lazán. könnyedén ment. Ha 3 is talált -volt 3-4 ilyen futam- az is nagyon betalált. Volt olyan amikor első lövés előtt még egy kettő mondatot szóltam vagy a többiekkel nevettem Tamás Csimpi pacival való kalandján. Külön jókat nevettünk -főleg R.-el- hogy mindig elhagytam az íjamat. Volt, hogy felültem a lóra igazítanám a nyílvesszőket: E hol az íjam? Ümmmm. Máskor keresem: Hát nem a kezemben volt? Pár variációt megejtettem, nem direkt. Külön "örömet" jelentett, hogy aznap Gusztáv nem engedte, hogy cuccot adjanak fel a kezembe, Azért megoldottam/megoldottuk.
Ma katonai kinyomás és húzódzkodás van. Úgy szabadon. :)
Az elmúlt napokban elég nagy az étvágyam. Tegnap például 4 szelet kenyér felvágottal, vajjal reggelre, ebédre jó sok menüt kaptam -2/3-át tudtam megenni, este fél kiló kenyér -ebből egy szelet kenyeret meghagytam (nehogy elhízzak :). Ma például a menü után egy nagy szedőtálból almás kekszes étket ettem.
Kirgiz zene
Kártyatépés világrekord

1 megjegyzés:

  1. Mindegy, akkor is érdekesen nagy paklikat tép ez a hosszú hajú srác...

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...