2011. október 17., hétfő

Varjú

Kicsit meg vagyok fázva. Lovasíjászatnál jobban fel kellene öltözni. Amíg jó a pálya nem fogok rendesen felöltözni. Akadályoz a mozgásban. Nekem megéri.
Délelőtt fizikai munka. Nem esett jól meg kicsit nehéz "kavicsokat" kellett pakolgatni.
Délután hordó kinyomás. Többször megmértem az itthoni mérlegen, 40 kg körüli a súlya. Ha teli lesz vízzel rögtön murva jön, nem homok.
Elég sok Kassai videó talált ma meg. Az 1997-es riportot le is töltöttem. Igaz a módszereivel nem értek egyet de tisztelem... Nagyon megtetszett a varjúról szóló egyik története. A varjú duzzogva ült a kerítés oszlopán. Arrafelé jött kettő öregasszony. Kezükben súlyos bevásárlószatyrok. Amikor a varjú mellett haladtak el az elkiáltotta magát: ÁÁÁÁ és széttárta a szárnyait. Az öregasszonyok rögtön átugrottak az árok túloldalára és fiatalosan kihúzták magukat. Mikor tájékozódtak a veszélyforrásról újból meggörbülve folytatták útjukat. "Azóta nem hiszek az öregségben."-tette hozzá a Mester.
Tegnap belenéztem a Bárka sorozatba. Jó a történet de nagyon bénuska színészek játszanak benne. A történet röviden. A részecskegyorsító miatt a Föld nyugati -lehet a keleti- részéről is eltűntek a szárazföldek. Ők pedig kinn ragadtak a hajón. Az egyik ember erre így reagált: Ha nincsen szárazföld nincsen internet. Ha nincs internet nincs facebook. Ha nincs facebook nincsenek barátai. (Szegény modern ember.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...