2012. február 20., hétfő

Olvasás

Kiolvastam Popper Indiáról szóló könyvét. Előtte még pár könyvet elolvastam tőle, ami érdekelt. Nincs több könyv amit írni fog. A könyv becsukása nehezen ment. Eltelt egy perc. A könyv még nincs becsukva. Jó életem lesz? Kérdezem önkéntelenül. Válasz nincs. Még fél perc várakozás aztán becsuktam és eltettem. A P betűknél megtaláljátok.....

Az új könyv amit olvasok Lukianosz írta. Ilyen szép címe van, Ikaromenipposz. Megelégelte a bölcselők egymással ellentétes válaszait és úgy döntött ő maga megy fel. Idézem:
"Főként az volt a kibírhatatlan, hogy amit az egyik állít, semmiben sem egyezik azzal, amit a másik tanít;minden állításuk ellentétes, és ádáz harcban áll a másikéval, s mégis mindegyik elvárta tőlem, hogy csak neki higgyek, és a saját igazának akart megtéríteni."
Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

Buddha azt mondta ne foglalkozz azzal honnét jössz és hová tartasz. Igaza van és ezt egyre jobban be is tudom tartani. Fel kell ülni a lőra és menni kell. Meg kell fogni az íjat és a kettlebellt aztán használni kell. Ennyi. Legalábbis nekem, mert úgy érzem ezért vagyok itt. 

4 megjegyzés:

  1. Lukianosz bizony zseniális! E sorai is, mint megannyi más, ma is aktuálisak...

    VálaszTörlés
  2. Én nemrég találtam rá Lukianoszra. Vagy ő rám? :)
    Meglepően jó- az eddigiek alapján.

    VálaszTörlés
  3. Látod, ezért is vagy itt... Te is... (Van egy 2 kötetes összkiadás. Brutál, "az antik Voltaire", majd' 2000 éve sci-fi-t is írt. :)

    VálaszTörlés
  4. Ikeromenipposz mellé oda szokták írni az úrhajós. Amikor először találkoztam a címmel megdöbbentem. Azt hittem modern szó az űrhajós.
    "Nincs új a nap alatt."

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...