2012. augusztus 18., szombat

2012 ötvenedik lovasíjász edzése

Klári odajött Guszilóhoz -a patamosóban- és nagy édesgetés közben morcosan mondja neki: Hajjj te szökős.
Kiderült mostanában Gusztáv rendszeresen szökik. Hiába teszi a legnagyobb fűbe, árnyékos helyre a mobilkarámjukat - Csillaggal van együtt. Szökik- és utána megy Csillag is. Legutóbb végigvágtázott az egész tanyán - le-föl, el az építkezéshez. Még a munkások is nézték. Mellesleg Gusztáv az egyik - ha nem a legnagyobb - súlyú ló a tanyán.
Jól ment a lovasíjászat. 8-ból 5, 8-ból 6 talált. Egyre jobban érzem. Kb. 2 futamban ment Gusztáv rosszul. A hátralövésnél most már semmi fájdalom nincs a nyakamnál.
Utána bal kézzel lőttem - ekkor letépődött a bal hüvelykujjamról a bőr... :( Felbattyogtam a lóhoz -akit a patamosónál hagytam. Sehol a ló. Kis kergetőzés után megfogtam Guszilót. Most már kötőféket és borjúkötelet is tettem rá. 
Végezetül Gusztáv körmölése következett. Bal első lábánál szórakozott kicsit, de nem volt vészes. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...