2012. szeptember 17., hétfő

28 kg 3 darab 3-as létra katonai kinyomás


Nálam a lovasíjászat és a kettlebell szimbiózisban él. Egymást segítik, támogatják. Múlt héten egyszer edzettem kettlebellel, öt alkalommal pedig lovasíjásztam.
Ma sikerült teljesítenem 3 darab darab 3-as létra katonai kinyomást jobb kézzel. (Ballal csak láblökéses nyomással megy ki egyenlőre.)  Kemény. 56 kg vagyok. 
A guggolás egyenlőre szünetel. Talán a lovasbaleset hozadékaként pár napja visszajött egy régi bal térd sérülés. Erre elkezdtem szedni ízületvédő komplexumot. Noh meg persze a szokásos dolgok - SMR system ... Most már teljesen rendben van. Biztos vagyok benne, hogy amikor ismét guggolok dupla 32 kg-al menni fog. 
Délután előreláthatólag lovasíjászat. Vasárnap kimaradt.

Folkstone-Ol gir del 

5 megjegyzés:

  1. 56 kilósan katonai nyomás 28 kilóval,3*3-as létra!!!Nagyon komoly teljesítmény!!
    Gratulálok!:-)

    VálaszTörlés
  2. Frankó, akkor ez már biztosan megvan az Elite Team előírásai közül! Már ha olvastad és érdekel az a teszt. A @24-es snatch viszont elég necces lenne 56kg-mal, bár ott biztos lesz valami engedmény kisebb testsúlyú golyósoknak.

    De hadd engedjek meg magamnak egy kritikai észrevételt:
    Én a saját edzéseimben mindig törekedtem a szimmetrikus terhelésre. Ha ekkora különbség van a két oldal között (mert azért a láblökéses nyomás és a MP közel nem ugyanaz), azt biztosan nem erőltetném. Akkor inkább visszatérnék még pár edzés erejéig a @24-es 5-ös létrákhoz (lehetne 5-5-5, 5-5-5-5, 5-5-5-5-5 bontásban is, akár többször végigmenve ezen a beosztáson) és csak mint érdekesség nyomnék közben (valamely más edzésen) jobbal @28-cal párat. Mert asszem csak egyszer vitted végig az 5-5-5-5-5 létrát. Aztán kezdeném a @28-as létrákat, de akár a 2-2-2 szintről is.
    Vagyis hová sietsz? Csak magaddal versenyzel! Látjuk azt így is, hogy a relatív erőd nagyon nagy, nem kell abszolútra törni. Még a végén megnyomod a @48-at, az pedig már nagyon égő lenne mindenkinek...

    Remélem helyén kezeled ezt az észrevételt és nem lősz erre egy nyilat... :-)

    További jó (és ésszerű) létrázást kíván a Sanyi gyerek!

    VálaszTörlés
  3. Alakulok. Régebben ment 32 kg kinyomása. Most nem megy....

    VálaszTörlés
  4. EGYELŐRE csak ennyit szerettem volna írni, majd ha a két karod EGYENLŐRE áll erőben, akkor írok megint :-)

    VálaszTörlés
  5. Az első válaszom Lacinak szólt.
    Sanyi!
    Az Elite team megvan -van terület amiben fölötte vagyok.. Kivéve a szakítás teszt. Meg lehet csinálni 56 kg-san is. Belátható időn belül teljesíthetőnek látom.
    Az van, hogy régen sokat foglalkoztam a két oldal egálba hozásával de most már elegem van ebből. Nem akarok magyarázkodni. Igazad van de a jobb kezem többre képes viszont nem engedem, hogy a bal miatt ne jussak messzire vele.
    Másrészt igyekszem azt az érzést követni amit lovasíjászatban célba lövéskor érzek. Köszönöm az aggódásod. Jelenleg minden rendben és csupa jó dolgot érzek a közelgő jövőben. Legjobbakat!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...