2012. december 5., szerda

Brutal challenge, tizenhetedik felkészülés


Ma végrehajtottam az utolsó Brutal előtti edzést. Kialakult milyen súlyt fogok kérni.
100 kg-ba sikerült 5 ism. guggolnom de 8 és legfőképp 12 ismétlés nem menne. Így eldőlt, hogy a 4 tonna nem fog összejönni. A fekvenyomásban 55 kg-al csak 4 ismétlés jött össze. Így végleg kialakult milyen súlyt fogok kérni:
Guggolás 95 kg
Elemelés 100 kg
Fekvenyomás 50 kg
Katonai nyomás 35 kg
Bicepsz 27 kg
"Lift big, eat big, rest big..." Hugh Cassidy (Ha jól tudom.)

Most, hogy vége lett kicsit hiányozni fog.
Úgy tervezem jövő héttől indul a kettlebell program. A katonai nyomás fejlesztésén lesz a hangsúly, márciusig. Utána jönnek a dupla 24 kg-al szakítások.
Katonai nyomás:
Nagyon sok programot, módszert kipróbáltam már. A 12 óra szakítás előtt a testsúlyom felével megegyező kettlebellel 3-as létrát tudtam végrehajtani. Ami elég jó, de most még magasabbra került a léc. Április-május környékén 500 szakítást akarok végrehajtani dupla 24 kg-al, 2 órán belül.
Utána olvasások és tapasztalataim számba vetése után Kenneth Jay programja mellett döntöttem. Emellett heti egy alkalommal lesz még egy variációs katonai nyomás nap -hordó. Ezt a kettőt eddig külön alkalmaztam és igen jól muzsikált. Meglátjuk mit fog szólni közösen. A hordó nyomás napon bekerül a buzogány is. Ezzel is komoly terveim vannak. Most végre be tudom építeni az edzésembe.
Guggolásnál a súly fej fölötti tartásban guggolást fogom alkalmazni. Ez jó lesz szakításhoz is, meg lökéshez is. Itt is vannak tervek. :)
Szakítást egyenlőre heti egyszer tervezek, egy súllyal. "Pakolás számot" -súly tartóban és paraszt séta- heti kettőször tervezek.
Húzódzkodásnál a fighter pull up programot követem, de jobban fogom hullámoztatni. Hetente egyszer pedig mászás lesz a gerendáknál és kötélmászás.
Hát ez lenne az elkövetkező hónapokra a tervek.
A d3 vitaminon kívül továbbra sem tervezek más táplálékkiegészítőt. Kicsit elcsábultam a beta alanin felé de inkább hagyom.....


Utólag: Egyrészt mivel nincs meg a bronz kategória másrészt magánéleti és anyagi okok miatt úgy döntöttem végül is nem fogok részt venni a Brutalon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...