2013. január 7., hétfő

Hétfő

Bolond időjárás van. Szombaton nálunk dörgött az ég és valami esőféle esett.
Nemrég tudatosult bennem, hogy heti 9-11 edzésem van. Gyorsan hozzáteszem az egy óra körüli lovaglások és pár tíz lövésből álló íjászatok számomra feltöltődést, aktív pihenést jelentenek. Általában így néz ki a hetem:
Hétfő: kettlebell, késő délután lovaglás.
Kedd: íjászat, késő délután lovaglás.
Szerda: kettlebell
Csütörtök: íjászat, késő délután lovaglás.
Péntek: kettlebell, késő délután lovaglás.
Szombat: íjászat. Mostanában pár ismétlés erejéig elő szoktam venni a kettlebellt. Leginkább lökést gyakorlok. Most szombaton dupla 24-el a szakítást próbáltam. Úgy látom a legnagyobb probléma, nem tudom elég magasra fellendíteni a súlyt ezért nehéz swingek is lesznek.
Vasárnap: íjászat.

Ma elég fáradtan ébredtem. Ahhoz képest jó kis edzés lett.
SMR system: vádli, belső comb, fenék, hát.
Átmozgatás.
Bemelegítés:
16,24 és 2x16 kg-al 10 swing.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
2x24 kg: 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Sajnos a harmadik sorozat 3. ismétlése nem ment ki. 
Húzódzkodás:
Mivel pénteken jól ment a buzogány használat ezért optimistán álltam hozzá.
16 kg övön: 3-2-2-1. Jól ment. Ennek ellenére tartom magam az új tervhez. Szerdánként 12 kg-al fogok húzódzkodni.
Guggolás, súly fej fölött:
Mire ideértem már elég fáradtak lettek a karjaim.
2x24 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenővel. Első sorozatban 3. ismétlésnél lejött a súly.
Swing:
48 kg: 3x5 ismétlés 30 s pihenőkkel. Nem így terveztem.
Tartások:
2x24 kg tartóban: 2x45s/15 s pihenővel.
2x24 kg farmer: 3x45 s/15 s pihenővel.
Nyújtás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...