2013. január 4., péntek

Péntek, változatos nap

Kicsit fáradtan, enerváltan kezdtem neki.
SMR system: alsó test, hát.
Katonai kinyomás, hordó:
3x3 ismétlés. Első sorozatban csak kettő ismétlés jött össze. Egyértelmű volt, hogy nem most kell még több vizet tölteni a hordóba. Viszont a leengedésem -tartóból földre- sokat javult.
Függeszkedve mászás:
Most kihagytam a kötelet. 
A függeszkedve mászás nagyon jól ment. Végre sikerült egy nagy kört megtennem a gerendák és a húzódzkodórúd között.
Buzogányok:
2x13 kg: 2x3 ismétlés. Nagyon örülök ennek az eredménynek. Továbblépés van itt is. Igaz minden ismétlés után kellett egy felvételt végrehajtanom.
Szakítás:
Gondolkodtam rajta ezek után - ilyen leharcolt fogással - belekezdjek-e. 
24 kg: 12 ism. bal kéz, 12 ism. jobb kéz.

Délután lovaglás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...