2013. január 11., péntek

Péntek

A szerdai nap éreztette hatását csütörtökön. Ezért az íjászat kimaradt. A lovaglást viszont nem akartam kihagyni. Mindig nagy élményt jelent a friss hóban lovaglás. A bánya fölötti dombhoz mentem. Onnét jól lehetett látni a völgyben gomolygó ködöt. Ezen hétvégi házból kiszüremlő fény tört utat magának. A kis nádas felé vettem az irányt. Az öreg diófa alatt történő elhaladás mesébe illett. Bár az utolsó pár száz méteren Gusztáv valami hóbuckától megugrott, összességében nagyon szép lovaglás lett.

Pénteken még mindig nem érzem magam 100 % nak. A torkom elkezdett fájni.
SMR system: vádli, belső comb, fenék, hát.
Bemelegítés:
Swing 16 kg, 24 kg 2x16 kg.
Hordó:
A célterület helyére húztam. Elsétáltam. Visszasétáltam. Elsétáltam. Bekapcsoltam a gépet. Visszasétáltam. Aztán csak nekifogtam.
3x3 katonai nyomás 3 perces pihenőkkel. 
Mászás:
1 nagy kör a gerendák és a húzódzkodó rúd között. Most ment a legjobban!
Buzogányok:
2x13 kg: 3x3 ismétlés. Az első sorozatban -bár van rajtam mellény épp az ilyen esetek miatt- jól hátba vágtam magam. Második sorozat utolsó ismétlése előtt leestek a buzogányok ezért újból fel kellett vennem tartóba őket. 
Szakítás:
24 kg: bal 13 ism,, jobb 13 ism.. Jól ment!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...