2013. március 11., hétfő

Olimpiai súlyemelés 2 egy hosszú napon

Reggel SMR system után húzódzkodtam. 16 kg-ig mentem fel és ezzel a súllyal 2 vagy 3 x 3 ismétlést hajtottam végre.
Délután jött az újabb olimpiai súlyemelés. A beülve szakítást és a beülve felvételt másoltam le szinte egy az egyben. Az edző azt mondja nagyon jó mozgáskultúrával rendelkezek. (Ezeken az edzéseken rúddal katonai kinyomás és guggolás edzés is van. Ezeket nem fogom mindig írni.) Nagyon örülök, hogy belevágtam. Más közég, másféle kihívások. Szóval nagy felfrissülést jelent ez nekem. Az edzés után mérlegeltem az ottani mérlegen, 61,9 kg vagyok.
Ezután fizikai munka jött a telken. Minden gyümölcsfám átvészelte a telet - értsd nem vágták ki őket.
Majd lovagoltam. (Máskor még több ételt kell vinnem magammal.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...