2013. április 15., hétfő

Olimpiai súlyemelés 7

Húúú, de jól esett.
Sajnos a szakítás nem ment. Rendesen szenvedtem. 
A felvétel és lökés rész már jobban sikerült. A tartó pozícióban próbáltam a könyököt minél jobban felcsavarni. Nem egyszerű. 
A guggolásnál az elől guggolás variációra került a hangsúly. Itt is próbáltam a könyököt minél jobban felcsavarni. Ezúttal már jobban összejött. 
Jelenleg a világrekordot nem zavarom. Az a szuper, hogy egyenlőre elég a rúd és kettő darab 5 vagy 10 kg-os tárcsa. Ha erőemelésre mennék akkor meg rengeteg tárcsát kellene vásárolnom. 
(Még edzés elején nagy nehezen rászántam magam és ráálltam a mérlegre pólóban és szabadidőnadrágban. A mérleg 60,2 kg mutatott. Nem jött jól a betegség. De győzni fogok. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...