2013. május 27., hétfő

Hétfő

A tegnapi talajíjászat sokat lendített rajtam, de még nem az igazi. Mivel pénteken akarom megpróbálni az 500 szakítást 2x24 kg-al ezért az elkövetkező három napban nem igen lesz kettlebell.
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés
2x24 kg: 2x3 ismétlés. Már múlt hét pénteken a hordónyomásnál éreztem, hogy jól megy. Ma is szépen kiment.
Húzódzkodás:
20 kg: 2x3 ismétlés.
Szakítás:
2x24 kg: 2x 5 ismétlés.
GHD pad szerűség:
10 ismétlés
Nyújtás.
Délután még lesz olimpiai súlyemelés.

Mostanában kalandozok az orosz és volt szovjet tagállamok receptjei között. Így bukkantam erre a gyöngyszemre, ami az üzbég konyhát mutatja be. Uzbek cuisine.
Múlt héten nekifutottam egy orosz palacsinta receptnek. A sütéssel jól megszenvedtem. Volt pillanat amikor úgy gondoltam a fotó photoshop, a közepén járva a zsírosbödönre vetettem egy pillantást..... Az utolsó három sikerült igazán jól. (Nagyon bő olajban sikerült jól megsütni...) Természetesen az elrontottakat megettem a szépeket pedig kitettem. Amúgy 3 személyre írták a receptet ami számomra kész rejtély. Egy magam megettem az egészet -kivéve azt a hármat.

Utólag: Tesztoszteron cikk a crossfit -európa- regionális bajnokságról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...