2013. május 1., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Íjászat. Jobb kézzel jól ment. Bal kézzel viszont sokat kellett lőni az első találatig.
Délután fizikai munkára került sor.
Valamint kinéztem a tanyára. Klári nagy beteg. Kettő alkalommal éjszaka az ügyeletre kellett vinni. A tanyának el kell költöznie. A felső részre lehetne átmenni. Nagy munka lesz T.-nek. Másrészt az sokkalta keskenyebb terület.
Este Andrea egylábas guggolásokat hajtott végre 28 kg-al. Éva pedig a 16 kg-ot nyomta ki párszor. Ő is jobbra-balra is.
Szerda:
Délelőtt fizikai munka. Még a fighters run versenyen kaptam ajándékba high5 izotóniás zselét. Ma ezt kipróbáltam. Valami elképesztő finom -keveselltem is a mennyiséget- és tényleg nem okozott gyomorproblémát. Utána könnyebben ment a munka. Így erre beruházok. Valamint hasonló zseléket, energia géleket is ki fogok próbálni hosszú távú terheléskor. 
Beszéltem a hazai spartan race szervezettel. Azt üzenték lesz verseny Magyarországon. Hamarosan közlik a részleteket. A beast kategória érdekel -ez minimum 20 km terepfutás és rajta kb. 26 akadályból. Ha meg nem akkor jövőre megpróbálok kijutni a legközelebbi versenyre. Szóval vannak tervek, célok.
Délután:
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés
2x24 kg: 2x3 ismétlés
Húzódzkodás:
16 kg: 7 ism. Második sorozatban 5. ismétlést buktam így ott lett a vége. Illetve saját testsúllyal egy szép ismétléssel fejeztem be.
Szakítás:
2x24 kg: 4 majd 3 ismétlés. Ezután inkább befejeztem. Május végén lesz 500 szakításom dupla 24 kg-al. Meglesz. Ott is jól fognak jönni ezek a zselék, gélek. 
GHD pad szerűség: 
2x3 ismétlés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...