2013. május 22., szerda

Szerda

Fáradtan, nem sok kedvel kezdtem neki. Tegnap kicsit aggódtam Zsolték miatt. A leereszkedés közben elfogyott az erejük. 
A szokásos edzés előtti program után csak elkezdtem.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés
2x24 kg: 2+1 ismétlés
Húzódzkodás:
16 kg: 3 ismétlés
Szakítás:
2x24 kg: 3 ismétlés
Nyújtás.
Ezen edzés utáni rész után jobban éreztem magam. A pár órával utána következő olimpiai súlyemelés rész már jól ment.

Délután egy ismerős temetésén vettem részt.
Pár perce lett áram ahol élek és rögtön jöttem fel a netre megnézni mi a hír Zsoltiékkal. Vannak emberek akikkel sose találkoztam, de valahogy rendkívül közel kerülnek hozzám. Zsolton kívül még egy ember van Popper Péter. Nagyon remélem jól vannak és hamarosan rájuk találnak a hegyen.
Szóval ez most nem egy jó nap. Kérlek véleményt ne írj a mai bejegyzéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...