2013. július 1., hétfő

Hétfő

SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: 2x10 az utolsó sorozatban pedig 7 ismétlés. A sorozatok között 1 percet pihentem.
Húzódzkodás:
20 kg: 4x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel a sorozatok között.
TGU olimpiai rúddal-ennek súlya 20 kg. Itt-ott még vannak csiszolni valók.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 2x1 perc (Percen belül 10 másodpercenként egy ismétlés. Köztes időben tartóban tartottam a súlyt.) Még szombaton a jobb bicepszet kicsit meghúztam. Így itt nem mentem tovább kettő körnél.
Szakítás:
24 kg: 1x1 perc 52 másodperc. 8 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben fenn tartottam a súlyt. Ez így összesen 14 ismétlés per kéz. A két oldal között kis szünetet tartottam.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés
Nyújtás és henger. 
Délután még olimpiai súlyemelés gyakorlás.
Huj huj hajrá!

Avicii-Wake me up. Szép ez a szám és a háttérben a hegyek. Hümmm. Nagy kár a discos részekért. 

Dmitry Klokov orosz súlyemelő sztár posztolt egy videót az edzés előtti átmozgatásáról. Azért én ezt teljesen nem hiszem el. Biztos mást is hajt végre edzés előtt. 

1 megjegyzés:

  1. Klokov bemelegítés zseniális!
    Erről jut eszembe, egyszer társaságban edzésekről beszélgettünk, véletlenül kiderült, hogy én nem használok smr hengert se előtte, se utána, szabályosan lehülyéztek, főleg két kiscsaj, akikről nem is hittem volna, hogy bármit mozogtak valaha...
    na mondom, megy a marketing...:-)


    Üdv. János

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...