2013. október 1., kedd

2013, brutal challenge, felmérő

Ma leugrottam az edzőterembe és megnéztem, hogy állok a brutal challenge versenyszámaiban.
Csak az edzés sorozatokat írom le. 
Guggolás: 90 kg 2x3 ismétlés kb. 1 perc pihenővel.
Fekvenyomás: 55 kg egyszer vagy kettőször 3 ismétlés. 
Elemelés: 100 kg 3 ismétlés. 
Ülve katonai nyomás: 40 kg 3 ismétlés.
Bicepsz: 40 kg 3 ismétlés. Lehet több. Fogalmam nincs mekkora a francia rúd súlya. 10 kg-al számoltam, de lehet 12 kg.
Ezekkel a súlyokkal viszonylag kényelmes volt a végrehajtás, maradt bennem pár ismétlés.
A guggolás és az elemelés a vártnál rosszabbul ment. Viszont azt tudni kell tegnap fizikai munkát végeztem a kettlebell edzés mellett. A fekvenyomásban fejlődtem - bár tavaly óta nem hajtottam végre. A katonai nyomás tavalyhoz képest 5 kg-ot visszaesett. Érdekes, hogy azzal a súllyal amivel megy a katonai nyomás simán bicepszezek - fizikai munka...
A pihenőidőt csak nagyjából tudtam mérni, mert a teremben nem működik az óra. 
Idén megvan rá az esély, hogy felkészülök és részt veszek. 4 tonna összetett a cél. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...