2014. április 15., kedd

Fontos előrelépés az olimpia súlyemelésemben

Tegnap sikerült 50 kg-al szakítást végrehajtanom. Nagyon örülök neki és nagyon jó érzés volt a fejem fölött tudni. Kész drog. 
A történethez hozzátartozik, hogy a szombati paintballon a jobb térd belső szalagját meghúztam. Épp lőttek rám ezért bevetődtem a bokor elé. Nagggyon jó ötletnek tünt. Nem is lőttek le. Viszont a megérkezést követő ezredmásodpercben bele nyílalt a térdembe, de akkor még nem tűnt olyan vészesnek. Utána kb. fél perccel megszereztem a zászlót. Futottam, mint a gepárd kezemben a zászlóval. Árkon,bokron keresztül - valószínűleg ez se tett jót neki. Közben hallottam a rám leadott lövéseket és a tőlem balra lévő épület falán szétcsattanó lövedékek hangját. de nem találtak el. 
Szinte egész vasárnap jegeltem a térdem és legfőképp háton feküdtem. Felvettem a kompressziós ruhát is...
A rudas lökéshez tegnap nem sok közöm volt. De nem bánkódtam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...