2014. október 31., péntek

Kihívások új egyéni rekordokkal

Tegnap többen is kipróbálták magukat és több új egyéni rekord- későbbiekben uer- született.
5 perces szakítás teszt, 12 kg-al:
Melitta 92 ism. (UER)
Ada 111 ism. (UER)
Judit 119 ism. (UER)
5 perces szakítás teszt 16 kg-al:
Andi 16 kg 72 ism. (UER)
5 perces szakítás teszt:
Zoli 24 kg 91 ism. (UER)
Vannak akik a Taktikai Erő Kihívás többi részén is szerepeltek:
Elemelés- természetesen ezzel kezdtünk...:
Zoli 130 kg (UER)
Andi 100 kg (UER)
Judit 90 kg 
Részemről 125 kg (UER)
Húzódzkodás: 
Plusz 5 kg-al Andi 1 ismétlés, Zoli saját testsúly 1 ismétlés.
Gabi pedig csendben a háttérben végrehajtotta a Kettlebell Warrior kettes szintet.
Mindenkinek gratulálok!

Talán a tegnapi nap legnagyobb mondata tőlem származik. Nem gondoltam ilyen magas labda lesz.
A földön hevertek a sima, perem nélküli 25 kg-os vastárcsák. Arrébb akartam őket tenni. Az egyiket sikerült felállítani a másikat azonban -mivel fogtam ami feláll- sehogyse sikerült. Ekkor szóltam V. Balázsnak. Segítenél felállítani? Nah ekkor szabadult el a pokol. :) V. Balázs sugárzó arccal szaladt -mit szaladt rohant- hozzám..... Jelentem sikerült. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...