2014. november 18., kedd

Girevoy sport, olimpiai súlyemelés


A russija fb oldalról


Pár napja Andi 180 at szakított 12 kg al. Utána pedig sétált még az egyenként 50 kg os kofferekkel. Szép csendben osont velük Éva és Szabolcs is. Gratulálok Nekik!


A pár nap múlva Hamburgban kezdődő vb-t állítólag ezen a linken lehet majd nézni. Tudtommal 4-en képviseljük Magyarországot.
November 20. csütörtökön 17:00 órától lesz a mérlegelés és a helyi regisztráció.
Én és a kecskemétiektől Peti pénteken kerül sorra 10:00 és 17:00 között az amatőr klasszikus biathlon versenyszámban. Laci péntek délután az amatőr kategória után kerül sorra profi klasszikus biathlon versenyszámban. Lilla szombaton 10:00-14:00 órakor kerül sorra profi szakítás versenyszámban.
Tudtommal az eddigi legnépesebb -több mint 500 résztvevő- kettlebell vb-nek néz ki.
Sok sikert kívánok nemcsak Nekik hanem minden versenyzőnek!


Igen zsúfolt napok vannak mögöttem. Csak most tűnt fel, hogy 6 napja nem frissítettem a blogom. Most is kettő sietés között vagyok. Túl sok alvás nem néz ki az elkövetkező 1-2 napban. Hamburgban majd kicsit nyugodtabb lesz aztán jövő hét hétfő megint igen zsúfolt -sok utazással- és aztán már nyugodtabb napok jönnek.
Tegnap még kiugrottam a tanyára is Kláriékhoz......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...