2015. január 30., péntek

2015 január utolsó hete

Épp a fotó albumom között takarítottam amikor megtaláltam ezt a képet. Szerintem még nem tettem közzé. Az orosz fizikakultura 1937-es számában jelent meg (19-es?).
Az alatta lévő képet Tóth Istvánnál találtam az fb-n.
A harmadik fényképet pedig a The centre of horseback combat fb oldalról gyűjtöttem be.
Edzésügyileg: A hét elején szétcsúsztam... -hagy ne beszéljek az okokról. Ma összeszedtem magam és sikerült súly fej fölötti tartásban 55 kg-al 3x3 guggolást végrehajtani. Bár ez még mindig nem nagy súly, 5 kg-os előrelépés számomra. Ezután kipróbáltam egy orosz módszert a szakítás alsó pozíció fejlesztésére. Igen kemény - 30 kg megfogott. Aztán nyomogattam a bellekbe. Hirtelen ötlettől vezérelve megpróbáltam 36 kg-ot kinyomni (32+4). Félúton megállt. Közben a telefonnal is szórakoztam. Próbáltam vele felvételt készíteni. Nem az én világom, de b tervnek megfelel. Azért így mégse akartam befejezni az edzést, ezért megpróbáltam dupla 20-al bottom up -talppal fölfelé- kinyomást végrehajtani. Siker.
Hamarosan megjön könyvtárközivel Hanzlik János Súlyemelés könyve. FB súlyemelés csoportban ajánlották. Ha jó könyv akkor igyekszem feltenni a netre. Remélem nem sért szerzői jogokat. Szintén nagyon ajánlják Hudjakov könyveit, nomád fegyverzettel -különös tekintettel a páncélzatra- kapcsolatban. Ez már keményebb dió. Ehhez kapcsolódik az utolsó kép ami X. századra datálható ujgur kompozit íjat "mutat be". Eran Ud Turantól.  Nagy kincsek vannak ilyen téren -is- keleten. Remélhetőleg egyszer a negyede itt is publikálásra kerül......
Talán még annyit. A blog életében -újabb- változás történt. Ezúttal a megtekintés országonkénti lebontásában. Most már külföldről sokkalta-sokkalta többen nézik (10 szeres szorzó), mint itthonról. Nem bánom.... Örülök neki. Jó látni a régi, akár több éves bejegyzések nagyszámú megtekintését.....Köszönöm! Igyekszek a továbbiakban is, még ha kicsit szárnya törött is vagyok jelenleg.... ("Csendes tenger még nem nevelt fel jó matrózt.")








Edzés a minyonokkal. FB videó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...