2015. május 1., péntek

Elmarad a holnapi Klokov szeminárium

Most kaptam az e mailt. A holnapi Klokov súlyemelő szeminárium elmarad. Nagyon-nagyon sajnálom. Várom az új időpontot. :(
A hét elég kemény és hosszú lett. Ha nagyon akarnék tudnék vasárnap edzeni. De szerintem most inkább 3 nap pihi. Rég volt már ilyen.

Mivel beneveztem a spartan race beastre ezért a youtuben keresgélek videókat mire számíthatok..... Igazából semmi jóra. :) Kemény lesz.

Orosz oldalról:
Amikor kicsi voltam apukámmal gyakran játszottam mauzóleumosat. Ő volt Lenin. Lefeküdt és aludt. Én pedig az őrszem voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...