2015. május 16., szombat

Súlyemelés és nehéz giryák


Denis Vasilev

Andi az egyéni csúcsát 80 kg-ra javította a hátul guggolás gyakorlatban. Ezúton is gratulálok Neki!
Részemről a hét legnagyobb előrelépése, hogy végre valahára 3 szakítást hajtottam végre az 55 kg-al. 1 évet küzdöttem ezért. Nagyon örülök neki. A vasárnapi edzést nagyon várom. Gabortól kaptam szorítókat a rúdhoz így nagyobb súlyokkal kipróbálom az egykezes elemelést és a szakítást. Várom, várom! :)

Eddie Hall 420 kg-os elemelés piramisa. Szerintem Koklyaev is tudná ezt. Ő nem használt gurtnit!
32+24 kg girya egy kézben összefogva és 10 szakítás velük. Őrület. Ilyen verzióban 56 kg-al szakítást még nem láttam! (Az orosz facebookról.) Régebbi 5 ismétléses rekordja fenn van a youtuben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...