2015. július 26., vasárnap

Orosz fb kincsei, köszönet Ilyanak a közzétételért


Kevés szó esik a régi erős Hölgyekről


John



Walter Joseph Lyons "Don Athaldo" 1931


Az amerikai súlyemelő legenda katonai kinyomást fejlesztő gyakorlata. (Bár Alexeev rommá verte súlyemelésben.)


Georg Lirih (1920-ban halt meg)


Vsevolod Kherts 1 (Ő vele egy amerikai old time strongman oldalon találkoztam, de nekem kevés info volt ott így szétnéztem orosz oldalakon is. A fényképek is onnét származnak.)


Vsevolod kherts 2


Vsevolod 3


Lu Xiaojun olimpiai súlyemelő Gyönyörű összeállítás.
Tegnap új elnevezését hallottam a bellnek. Nyeles golyó. :)
A bent press a régi idők erős embereinek egyik kedvenc gyakorlata volt. Elolvastam pár régi könyvet, tanultam anno az oktatóin, de igazából sose lettünk barátok. Nem nagyon értettem, éreztem rá. Így a kezdeti lelkes gyakorlások mindig megszűntek. Nemrég a strongfirst fórumon találtam egy Secret to mastering of bent press könyvet. Ebben van pár olyan kulcspont, apróság ami eddig nem tűnt fel, nem tudatosult illetve más szögből közelítette meg a problémát. Egyenlőre gyakorlatban nem próbáltam. A keddi edzést fogom feláldozni és kipróbálni az új ismereteket. Ígéretesnek tűnik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...