2015. augusztus 30., vasárnap

Lovasíjászat, lovasíjászat, lovasíjászat

A hétvégén Fehérgyarmaton a Szabó Lovas udvar területén megrendezett lovasíjász versenyen vettem részt. Elképesztően jó volt. A vendégszeretetük kicsit megdöbbentett. 
A versenyen egy új dolgot próbáltunk ki. A lovakat sorsoltuk. Én Dzsingisz pacit kaptam aki kazah zsábi ló. Ment mint a villám. Nah mondom ennyit arról, hogy óvatosan megyünk egy biztonságit. Mentünk vagy 50-el. (Az már csak hab volt a tortán, hogy az előttem lévő lovat nem előzhettem meg a pályára sorakozás során sem, mert a lovas elmondása alapján akkor ráugrik. De mondom Dzsingisz herélt! Akkor is. - hangzott a válasz.) Amúgy nagyon megtetszett Dzsingisz. Örültem amikor Őt húztam. 3-4 vesszőket lőttem ki. Egyik futamban mind a 3 benne volt -eléggé a tábla közepe körül.. Leírhatatlan érzés. Ilyen még gyors lóról nekem nem sikerült. Sajnos egy futamot nulláztam. Végül összetettben a felnőtt férfi kategóriában 13 főből 4. lettem. (Indultak lányok is, fiatalok is. Sötétedésig szálltak -háttérben a teliholddal-  vágtató lovakról a vesszők. Jó látni a jövő lovasíjász nemzedékét.) .Ami azért elég jó eredmény hisz jelenleg nem tudok lovagolni és lovasíjászni.
A legfontosabb azonban a régi harcostársakkal való találkozás, beszélgetés jelentette. Rengeteg élmény, kis kaland és sok tapasztalat. 
Az esti szertűzre se tudok szavakat mondani. Regős Sziránszki József tartotta és a felesége. 


Harcosok! Heja hej!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...