2015. december 21., hétfő

Kína, Oroszország

Tegnap orosz apróhirdetés oldalakon járkáltam. Megnéztem milyen kínálat van olimpiai rúd ügyben.  A keresgélés közben találkoztam ezekkel a gyöngyszemekkel:




 Valamint sikerült kiderítenem hogyan kell írni kínaiul a kettlebellt így egy új világ nyílt meg. Az alábbi képek a xinhuan hírportálról valók:






Ebben a videóban -még mindig Kína- 40 kg-os (?) kőtömbbel letakart szemmel zsonglőrködés látható.
Végezetül a szokásos közvetítés Kelet és Nyugat között. Az orosz fb-n találtam és közzétettem a nagyvilágnak a youtubén.
Girya motivációs videó Bogdan Bondarenko munkája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...