2015. december 5., szombat

Orosz facebook gyöngyei





Az első négy kép az orosz fb gireviki csoportjából való. Katie régi idők erős Hölgye


Muslim Magamadovtól. Egy új belles világ nyílt meg nekem Neki köszönhetően


Szintén orosz fb Utcai erős ember Párizsban 1950 május 1.
Benjamin Chinn (1921-2009)


Pénteken megpróbáltam kilökni a 48 kg-os bellt. Nem sikerült. Majd jövőre hét elején pihenten megpróbálom. Nem sok kellett. Viszont 44 kg simán kiment. Az edzés súlyzós részének végén pedig 115 kg-al hajtottam végre felvétel megindítást.

Ezért nem halad az orosz építőipar. 87 kg bell kinyomás, Muslim Magamadovtól.
Eddig csak Vitalij Sitnikovot ismertem aki egy bellel magas ismétlésszámban lök. Azonban kiderült van más is. Sajnos nevét nem tudom.50 kg-al 49 lökés. Új orosz -és szerintem világ- rekord.
Batraz Tibilov akit szintén nemrég fedeztem fel. Az ő videóját is fellőttem a netre. Ebben többek között dupla 32+24 kg-ot összefogva -per kéz- nyom ki. Tudom nem szép de le a kalappal leőtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024, május 2. hét kettlebell hírek

  Artyom Taran haladó egylábas gyakorlata gömbbel felfelé tartott 24 kg-os bellel. Ruslan Maltsev -az egyik Kraevszkij kupa győztese- mostan...