2016. január 9., szombat

Hegyek














A héten jól ment az edzés. A BB-gym immár három szintesre bővült. Az új részben vannak concept 2 evezőgépek is. Régi álmom teljesült. Egyenlőre heti kettő alkalommal lesz csónakázás. Kezdetnek az első alkalommal 2 km eveztem 5. fokozaton -biztonságit mentem. Pénteken azonban mentem egy csövön kifér sprintet. 1000 m 10. fokozat. Sajnos időt nem tudok mondani, még nem találom azt a beállítást. Végig 250 watt körül húztam. Ha a lábamat nem kellene beszíjazni oldalra ledőltem volna a végén. Nagyon állat volt!!! Élveztem. 
Csupán annyi rossz történt, hogy a hüvelykujjam megzúzódott a hét utolsó súlyemelése közben. Remélhetőleg jövő héten fogok tudni vele olimpiai súlyemelést végezni.

Nomads of Mongolia

Utólag:
Boris Sheiko orosz sztáredző minősítési táblázata erőemelésben, összetettben. A T-nationban jelent meg. Átírtam kg-ba:


Anno már közöltem erőemelésben, gyakorlatra lebontva minősítési szinteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...