2016. február 27., szombat

Orosz állatok

Zoli teljesítette az ezüst szintet a dupla bell kihívásban. Dani pedig belenyomott a 28 as bellbe. Gratulálok! Jobban ráfekszenek és kihozzák magukból az állatot akkor biztos a továbblépés.


A megújuló kettlebell miskolc honlapra újabb cikkeket raktam fel valamint a régiek is bővítésre kerültek.

A héten Laci bejelentette visszavonulását. További sok sikert kívánok Neki! Laci fb oldaláról.
Hello mindenki!
Azért írom ezt a posztot, hogy hivatalosan is bejelentsem: nem versenyzem többé, tehát befejezem a magas szintű CrossFit pályafutásomat.
8 éve kezdtem el ezt a sportot 14 év versenyszerű judo után. Egész életemben az eredményeket hajszoltam hol kisebb, hol nagyobb sikerrel. Az elmúlt 5 évben voltak sikereim és nagyon sok szenvedés a kulisszák mögött, de végső soron azt gondolom megérte, hiszen teljesült az álmom, amit 2008-ban olyannyira szerettem volna elérni, azaz kijutottam a CrossFit Games-re, méghozzá nem is akárhogy! Ezek után megnyertem szinte az összes nagy európai throwdownt, ám a sérülések sora nem tette lehetővé, hogy a CF Games szériát még egyszer végig tudjam csinálni 100%-os erőbedobással.
Hosszú vívódás után jutottam arra a döntésre, hogy véglegesen befejezem a karrierem ezen szakaszát és a másik oldalról fogom megközelíteni a dolgot, tehát az edzősködés részét szeretném előtérbe helyezni a sportnak.
A szívem egy csücske a CrossFit, tehát minden vágyam, hogy megtaláljuk egymást egy hasonló kaliberű és mentális képességű, alázatos fiatallal, akit egészen a regionálisig vagy netán a Games-ig tudok/tudunk segíteni a menetlésben.
Köszönöm mindenkinek az eddigi támogatást, szeretetet! Mindent próbálok megosztani veletek erről a sportról, amit az elmúlt években tanultam, tehát keressetek bátran bármilyen kérdésetek van!
Baráti üdvözlettel,
Lacee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...