2017. december 5., kedd

Apokrif ima


Solvere volo et solvi volo.                        Oldani akarok és oldódni akarok
Salvare volo et salvari volo.                      Üdvözíteni és üdvözölni
Generari volo et génemre volo.                 Nemzeni akarok és megfoganni
Cantare volo et cantari volo,                     Énekelni és énekké válni
saltate cuncti!                                            Mindenki  táncoljon!   
Omare volo et ornari volo.                        Ékesíteni és ékeskedni vágyok
Lucerna sum tibi, ille qui me                    Lámpásod vagyok ha meg tudsz látni engem
vides.
]anua sum tibi quicunque me                    Ajtód vagyok ha zörgetsz rajtam
pulsas.
Qui vides quod ago, tace opera                 Ki látod mit cselekszem hallgasd el műveimet.
mea!
….
Van pár görög nyelven fennmaradt apokrif töredék amit ezen ima folytatásának tekintenek. 

Sebezni akarok és sebesülni
táplálék vagyok és táplálékra vágyom
Hallani akarok  és szólni akarok
Tisztulni akarok és tisztítani
Akarom hogy értsenek, mert értelem vagyok
A malaszt vezeti a táncot

sípolni akarok , táncoljon mindenki

Babits Mihály: Amor Sanctus könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...