2009. január 19., hétfő

Hétvége

Vasárnap 9 órát lovagoltam. Körülbelül 40 km-t tettem meg. Elmentem a tanyáról Lillafüredre meg vissza. Gyönyörű volt a téli erdő.
Szokatlanul sok sétáló volt. Sőt még 6 futóval is találkoztam. Az elmúlt két évben egy futóval se találkoztam az erdőben most aztán jöttek csőstül :).
A vasárnapi ki lovaglásom pálmáját egy fiatal pár viszi. Fehérkőlápáról ereszkedtem le Lillafüredre. Az utolsó előtti szerpentinen találkoztam egy párral. Kérdezték mi van fönn. Mondom Fehérkőlápa, van ott étterem... Mondják bevállalják az utat,de mégis mennyi idő. Mondom kb. fél óra. Így váltunk el. Lemegyek Lillafüredre aztán vissza fel indulok. Föntről nézve az első szerpentinen találkozok velük ismét. Kérdezik mennyi van még hátra. Ó mondom már nem sok csak át kell vágni a fenyvesen. Olyan 10-15 perc. Mire a csaj megszólal. De nem lótempóban. :).
Eddig a best of az a csávó aki el akarta kérni egy körre a lovamat :). A második helyen azok a kisebbségi gyerekek vannak akik elkezdtek követni. Volt aki háromkerekűvel jött utánam, volt aki gyalog :)...Fokozatosan adtam a terhelést nekik. Először csak lépésben mentem,majd miután bemelegedtek átváltottam ügetésbe. Aztán jött a vágta, ezt már nem bírták.
Hazafelé rám sötétedett. Úgyhogy elővettem a fényvisszaverő mellényt és a piros villogót- előtte levettem a kesztyűt, úgy könnyebb feltenni,felvenni. Mire kész voltam és tettem volna vissza a kezemet a kesztyűbe kiderült elhagytam a kesztyűm. Nah visszafordultam. Leugrok a kesztyűért beverődik a piros villogó és elmegy a fény. Kiderült csak kikapcsolódott. Visszafelé elindítottam a lovat ügetésbe két nagy koppanást hallok. Leesett a piros villogó burája :D. Nem lett meg.
Olyan este 6 körül értem vissza a tanyára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...