2009. március 31., kedd

Katasztrófa nap(2009.03.31)

Reggel 20 kg-al nyomásnál meghúztam cseppet a csuklyás izmom.
Aztán dupla snatch 16 kg-al. Ott az egyik golyó az egyik térdemet eltalálta.
Munka közben is alakítottam egyet.
Délután egy tervezett program nem jött össze.
Aztán lovagoltam. Először kimentem terepre arra a vizenyős helyre. Ott már nincs sok víz inkább ingoványos most. Ott majdnem bukfenceztünk egyet Gusztival mivel betapadt a jobb első lába-megúsztuk.Hazafelé úgy jött Guszti,mint égen Zeusz nyila. Háromszor elvágtázott velem de meg tudtam fogni. A harmadik volt a legemlékezetesebb amikor a gyümölcsfák közé kerültünk vágtában. Fejemet megmentettem de a könyökömet bevágtam.
Ezután lovas íjásztam róla. Ez kész katasztrófa volt. Bár ebben én is hibás vagyok- lovas íjászni mongol lovaglási stilusban szoktam, terepen viszont kazahosan/huszárosan lovaglok. Majd hat hónap kihagyás után nem tudtam mongolosan lovagolni ami nem is meglepő. Ezért inkább beleültem a nyeregbe-máskor is igy lesz. Guszti majd minden futamban bakolt. A hatodik futamban sikerült előre is meg oldalra is lőni -kezdtem megörülni- hátralövésnél viszont megint bakolt :D. Nem is mentem több futamot. Egyrészt idő volt másrészt könnyedebb mozgással-ügetés,lépés- szoktam befejezni a lovaglást...Érzi ő is ,hogy nincs sok kedvem a lovasíjászathoz-ez már majd másfél éve igy van...
Meglátjuk mi lesz holnap. Ez a hatodik futam -beleülve a nyeregbe- elég jól indult...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...