2009. április 21., kedd

Nem bírtam megállni

3 darab snatch 24 kg-al per kar. Nagyon jól esett, rég snatcheltem 24 kg-al. Ami meglepett sose csináltam még ilyen dinamikusan. Ez azért megmozgatta az agyamat. Úgy döntöttem nehéz swingek és kemény katonai kinyomások lesznek és snatch továbbra se lesz- kivéve ha már nagyon nem bírom. Húzódzkodás marad és visszajön a pisztoly :).
Másik jó hír 32 kg al rögtön cleanből indításból félig kiment jobbal :):):):).
Legutóbb le írtam a testsúlyomat. Szeretném hangsúlyozni ezt az eredményt egy szobamérlegen produkáltam. Holnap fölkúszok apám telephelyén a hivatalosan bemért mérlegre. Óriási eltérés nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...