2009. április 5., vasárnap

Túra ismét






Sály Örsúr és Lator vár volt a cél. Lexa megkért, hogy vigyek fényképezőgépe, azt már nem mondta használjam is...:). De használtam. Nagyon sokszor szinte nem is láttam mit fényképezek ennek ellenére jól sikerültek a fotók.
Épp Sály felé vettem az irányt amikor elnéztem egy útelágazást. Mivel azon az úton is el lehet jutni Sályba -igaz kerülő- ezért azon haladtam tovább. Eléggé elhagyatott út volt,teli tüskés bokrokkal, benyúló ágakkal. Aztán előttünk termett egy hatalmas kidőlt fa. A gyökerénél ki lehetett volna kerülni nehézségek árán de nem bajlódtam vele. Majd máskor másfelé eljutok oda. Nem értékelem kudarcként a túrát. Összesen 40-50 km-t tettem meg 9 óra alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...