2009. május 27., szerda

Lovasíjászat virágzó pipacsok között

Délelőtt 3 vizsgát tudtam le kettő megyeszékhelyen-Eger, Miskolc. 8-tól volt Miskolcon gimnasztika, 9-től volt Egerben szigorlatom, 10-tól volt sportélettan Miskolcon. Mivel mind szóbeli volt -tehát ha kések nem gond- ezért bevállaltam mindet...Mindegyikből átmentem :).
Aztán 9 futam lovasíjászat. Mivel a pálya két szélén nincsennek levágva a virágok így virágzó pipacsok között vágtáztam-maga az "ösvény" rendesen ki van járva. Kellemes volt. Egyik futamban -az új pontozás alapján- 12 pontot lőttem. Ha ehhez hozzáadjuk a ló által megtakarított időt- ez kb. 6 s-akkor összesen kb. 18 pontot lőttem ami tök jó. Örülök neki. Idővel majd ez lesz a megszokott aztán majd az ilyen kevés pont lesz a ritka majd végleg eltűnik és jóvalta nagyobb pontszám lesz a kevés...Ebben biztos vagyok.
Még lesz KB edzés, meg macebell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...